INSCRIERI
Acte necesare
inscrierii la
medicul de familie
Pacientii ce doresc sa se inscrie nu au nevoie de programare prealabila, acestia putand sa-si depuna documentele necesare fara a astepta la rand!
Pentru toate categoriile de asigurati sunt necesare urmatoarele:
- Original + copie dupa buletin sau CI (Carte Identitate)
- Cerere tip (Se completeaza la cabinet)
- Card de sanatate pentru a se putea face inscrierea (numai in cazul pesoanelor peste 18 ani)
- Salariati
- Pensionari
- Elevi, Studenti
- Someri
- Nou nascuti, copii, prescolari
- Liber-profesionisti
- Veterani
- Adeverinta de la Primarie
- Persoanele cu handicap
Adeverinta tip de la locul de munca prin care se dovedeste plata contributiilor la asigurarile de sanatate;
Talon de pensie;
Adeverinta de elev/student;
Adeverinta somer
Certificat de nastere
Acte de identitate parinte/reprezentant legal
Adeverinta care atesta plata la zi a contributiei la sanatate
Carnet de veteran de razboi
Carnet de veteran de razboi
Copie dupa decizia de incadrare in gradul de handicap
DETAILS
Pentru co-asigurati
(sot / sotie - care nu au un loc de munca),
actele necesare inscrierii sunt urmatoarele:
- dovada de platitor de contributie C.A.S. a asiguratului - adeverinta de salariat din care sa rezulte ca s-au platit contributiile catre Casa de Asigurari, respectiv chitanta la zi de la C.A.S.M.B. in cazul Persoanelor Fizice Autorizate
- copie dupa Carte de Identitate / Buletin de Identitate, respectiv dupa permisul de sedere pentru cetatenii straini care lucreaza in Romania
- copie dupa certificatul de casatorie
- declaratie pe propria raspundere ca persoana coasigurata nu este inscrisa la alt medic de familie ???
1
n cazul inscrierii initiale la un medic de familie, trebuie depusa o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca solicitantul nu este inscris la alt medic de familie.
2
Schimbarea medicului de familie se poate face doar dupa cel putin 6 luni de la ultima inscriere.
3
Pentru schimbarea medicului de familie, va trebui sa obtineti acceptul noului medic la care va veti prezenta cu actele necesare inscrierii. De asemenea, va trebui sa-i comunicati acestuia numele fostului medic la care ati fost inscris. Noul medic va trebui sa transmita casei de asigurari si fostului medic faptul ca v-a preluat in evidenta sa.